mandag 12. september 2011

Juletreduk

I dag var jeg innom en flott garnbutikk vi har her i byen, Blå tråd heter den. Di har så mye fin der, og i dag kom jeg over en merkelig sak. Dama som eier butikken ( meget trivelig og hjelpsom dame) dreiv og strikket en puff av et stort nøste med remmse av elastisk tøy og pinna nr 15... Jeg ble jo selvfølgelig nyskjerrig på detter og ideene kom jo som perler på en snor.... Så jeg endte opp med 2 slike "nøster" av 1 kg på hver i rødt:


Av disse skal jeg hekle juletreduk:)) Gikk på med friskt mot i kveld, men du verden det er ikke like enkelt og hekle som og strikke. Her er det stor fare for og hekle på seg en ny senebetennelse i håndleddet, så dette blir ett langtids prosjekt:)
Hekler på krok nr 12 og rå makt:


Men juletreduk sla det bli... har jo enda vel tre mnd på meg:)

Ha en fin kveld:)

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Hva vil det si å stikke? Har jeg aldri hørt om. Du må legge ut bilde av juletreduken når du blir ferdig den :)
    Ha en fin dag videre

    SvarSlett
  2. Hei.
    Velkommen som følger av bloggen min.
    Så koselig det var her hos deg.
    Jeg ser du er en kreativ dame så det blir spennende å følge deg videre.
    Det hekleprosjektet så ganske tungt ut, ja.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett